Ρόδος: συγκλονίζει η υπόθεση του εκπαιδευτικού που φέρεται να είχε σχέση με ανήλικη μαθήτριά του
Τη
διενέργεια προανάκρισης για τη διαπίστωση τυχόν τελέσεως πειθαρχικώς διωκόμενων
αδικημάτων από 52χρονο εκπαιδευτικό, που φέρεται να διατηρούσε ερωτική σχέση με
14χρονη, παρήγγειλε ο προϊστάμενος εκπαίδευσης της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Δωδεκανήσου, προκειμένου να εξετάσει αν συντρέχουν προϋποθέσεις για τη
διενέργεια σχετικής ΕΔΕ αλλά και την έκδοση απόφασης για την προσωρινή αναστολή
άσκησης των καθηκόντων του. Ήδη η ανήλικη έχει υποβληθεί σε ιατροδικαστική
εξέταση τα αποτελέσματα της οποίας αναμένονται, ενώ ελήφθη, παρουσία
παιδοψυχολόγου, κατάθεση από την 14χρονη. Τις προσεχείς ημέρες αναμένεται να
κληθεί σε κατάθεση και ο εκπαιδευτικός. Ο εκπαιδευτικός φέρεται την 30η
Νοεμβρίου 2019 και περίπου στις 03.00 να εισήλθε παράνομα σε περικλεισμένο χώρο
της οικίας του 49χρονου πατέρα ο οποίος επέστρεψε στην οικία του στον
Αρχάγγελο, με την 45χρονη σύζυγό του και την 14χρονη κόρη του και την στιγμή
που ανέβηκαν στον πρώτο όροφο διαπίστωσαν ότι εκεί ήταν ο κατηγορούμενος, που
μόλις αντίκρυσε την ανήλικη της είπε «γύριζες έξω»
και ακολούθως επιτέθηκε στον
πατέρα της και τον χτύπησε στο πρόσωπο. Ο 49χρονος ανταπέδωσε τα χτυπήματα, ενώ
η σύζυγός του κάλεσε την αστυνομία. Κατά την διάρκεια του επεισοδίου ο
κατηγορούμενος, που είχε ακινητοποιηθεί από τον πατέρα, φέρεται να του είπε ότι
είναι ερωτευμένος με την κόρη του, ενώ στην πορεία ενημερώθηκε και για την
μεταξύ τους σχέση. Η ανήλικη, σύμφωνα με τις πληροφορίες, σε κατάθεσή της
ανέφερε ότι είχε αρχικά φιλική σχέση με τον κατηγορούμενο από το σχολείο της και
όταν μετατέθηκε από αυτό είχαν επαφές μέσω του facebook. H σχέση αυτή
εξελίχθηκε και τον Σεπτέμβριο του 2018 βρέθηκαν και φιλήθηκαν, ενώ από τον
Απρίλιο του 2019 η σχέση τους είχε μετατραπεί σε ερωτική με την ανήλικη να
διατείνεται ότι είχε εκφράσει την άρνησή της πολλές φορές. Τόνισε ότι ήταν
καλός μαζί της ότι της είχε δωρίσει ένα βραχιόλι και παραπέρα ότι δεν επιθυμεί
την δίωξή του.
Πηγή:dimokratiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου